Регулювання жорсткості
амортизаторів Koni серії
26-XXXX
1. Зафіксуйте амортизатор. При фіксації амортизатора в лещатах допускається захоплення його тільки за кріплення.
2. Зніміть пластиковий пильник, від'єднавши його від корпусу. Акуратно підніміть кришку амортизатора (в деяких випадках вона може бути не передбачена).
3. Амортизатор має 3 положення регулювання (вважаючи початкове мінімальне положення заводської поставки): 2 крайніх положення, 1 проміжне.
4. Натисніть на кнопку повністю і утримуйте її весь час під час регулювання.
5. При натиснутій кнопці, повертайте шток амортизатора відносно корпусу за годинниковою стрілкою для збільшення жорсткості і проти годинникової стрілки для зменшення. Не прикладайте великих зусиль, щоб уникнути пошкодження амортизатора.
6. Після регулювання переконайтеся, що кнопка регулювання повністю відтиснута.
7. Замкніть кришку на корпусі амортизатора (в деяких випадках вона може бути не передбачена). Закріпіть пыльник на корпусі.
Регулювання жорсткості
амортизаторів Koni серії
30-ХХХХ
1. Зафіксуйте амортизатор. При фіксації амортизатора в лещатах допускається захоплення його тільки за кріплення.
2. Зніміть пластиковий пильник, від'єднавши його від корпусу. Акуратно підніміть кришку амортизатора (в деяких випадках вона може бути не передбачена).
3. Амортизатор має 4 положення регулювання (вважаючи початкове мінімальне положення заводської поставки): 2 крайніх положення, 2 проміжних.
4. Натисніть на кнопку повністю і утримуйте її весь час під час регулювання.
5. При натиснутій кнопці, повертайте шток амортизатора відносно корпусу за годинниковою стрілкою для збільшення жорсткості і проти годинникової стрілки для зменшення. Не прикладайте великих зусиль, щоб уникнути пошкодження амортизатора.
6. Після регулювання переконайтеся, що кнопка регулювання повністю відтиснута.
7. Замкніть кришку на корпусі амортизатора (в деяких випадках вона може бути не передбачена). Закріпіть пыльник на корпусі.
Регулювання жорсткості
амортизаторів Koni серії
80-ХХХХ 8040-XXXX 82-XXXX
86-XXXX 8640-XXXX 87-XXXX
90-XXXX 8240-XXXX 84-XXXX
8740-XXXX
1. Зафіксуйте амортизатор. При фіксації амортизатора в лещатах допускається захоплення його тільки за кріплення. Амортизатори, які мають металевий пильник, регулюються поворотом пильговика. Амортизатори, які не мають металевого пильника, регулюються шестигранним ключем, встановленим в торець штока.
2. Повністю стисніть амортизатор. Утримуючи амортизатор стисненим, повільно повертайте пильник або шток проти годинникової стрілки, поки не відчуєте, що регулювальна вилка увійшла в зчеплення з донним клапаном. В цьому випадку, при подальшому обертанні проти годинникової стрілки відчується упір. Від цього мінімального положення жорсткості (заводська поставка) даються рекомендації по збільшенню жорсткості.
3. Для регулювання, утримуючи амортизатор повністю стисненим, повертайте шток або пильник за годинниковою стрілкою для збільшення жорсткості, і проти годинникової стрілки для зменшення.
Зверніть увагу на те, що під час регулювання амортизатор повинен залишатися повністю стисненим (амортизатори з газовим підпором прагнуть розкритися, тому необхідно контролювати повне стиснення під час регулювання).
Якщо при обертанні штока ви відчули упор, то не прикладайте зусилля більше, ніж необхідно, оскільки амортизатор знаходиться в крайньому жорсткому або м'якому положенні. При необхідності використання крайнього положення, поверніть на 1/8 обороту в протилежному від упору напрямку.
Для забезпечення належного функціонування підвіски, повертайте на однаковий кут амортизатори, що встановлюються на одну вісь.
4. Тримаючи амортизатор вертикально, висуньте шток не менше ніж на один сантиметр щоб регулювальна вилка вийшла із зчеплення. Тепер шток або пильник можна обертати вільно, регулювання не зміниться.
Регулювання жорсткості
амортизаторів Koni серії
8010-ХХХХ 8041-XXXX 8210-XXXX
8241-XXXX 8610-XXXX 8641-XXXX
8710-XXXX 8741-XXXX 87-XXXX
1. Візьміть регулювальний баранчик, що поставляється в комплекті, і встановіть його на регулювальний хвостовик, який виступає з штока амортизатора в місці його кріплення до кузова або верхній опорі.
2. Для регулювання, повертайте баранчик по стрілці, намальованої на ньому (проти годинникової), для збільшення жорсткості, і проти стрілки для зменшення. Якщо ви відчули упор, то не прикладайте зусилля більше, ніж необхідно, оскільки амортизатор знаходиться в крайньому положенні. Не залишайте регулювання в крайньому положенні. При необхідності використання крайнього положення, поверніть баранчик на 1/8 обороту в протилежному від упору напрямку. Для забезпечення належного функціонування підвіски, повертайте на однаковий кут амортизатори, що встановлюються на одну вісь.
3. Зніміть баранчик після регулювання.